Strony

środa, 22 lutego 2012

Śmiać się, czy płakać. Trzebunia

Moja szanowna 2xpra babka Franciszka Wrona c. Tomasza i Anny Ostafin z Trzebuni, lat 40 wychodzi za mąż za Tomasza Kluskę s. Gaspara i Regina Makowski , lat 55 w dniu 07.08.1878 w Dólnej Wsi Parafia Myślenice.

Mam dane rodziców Franciszki więc szukam w Parafii Trzebunia urodzenia w roku 1838 w Archidiecezji Krakowskiej. Niestety w wtóropisach akurat brakuje tego rocznika w urodzeniach.

Ale pewnie są inne dzieci, szukam blisko 1838 roku i 1841 roku znajduję:
Andrzeja Wronę
o. Tomasz Wrona s.Jana i Kunegunda Stopka
m. Anna Ostafin c.Walenty i Regina Oskwarek
 Trzebunia dom nr 273.

Dzisiaj postanowiłam pogrzebać w ślubach i urodzeniach i co znalazłam !!!!!!!????

Jest ślub w Trzebuni dnia 06.02.1824 Tomasza Wrony- lat 23 z Anną Ostafin - lat 20. I tylko tyle

Jest pierwsze dziecko:
Regina Wrona 1825
c.Tomasz Kruk alias Wrona i Anna Dudzionka vel Ostafin.
dom nr 252

Trzy lata później w 1828
Franciszek Wrona
c. Tomasza Wrona i Anna Krukówna
dom nr 273

Agnieszka Wrona rodzi się w 1831
rodzice i nr domu taki sam jak u Andrzeja.

Przy Małgorzacie w roku 1833
o.Tomasz Wrona i Anna Kruk
dom 273
już zaczęłam cichutko hi hi .

A przy Katarzynie w 1835 już zaczęło mnie ponosić
o.Tomasz Wrona s.Jana i Kunegunda Stopa
m. Anna c.Walentego Duda i Regina Oskwarek.
dom nr 273 
Zapis przy Katarzynie już mnie osłabił.
Zamknęłam ksiegi metrykalne i poszłam na papierosa w kierunku AP.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz